HAMMARBY- aik

ja Peter, jag vet att klockan är mycket och jag borde sova.. men jag kollar igenom lite bilder och kunde inte låta bli...
jag kom till mappen som heter Hammarby Damhandboll och med tanke på helgens match så var jag tvungen att kolla igenom lite..

För de som missat de, så är de äntligen dags för returmötet mot gnaget imorn (idag).
Eriksdalshallen kl 16, direkt efter herrarnas match!

för de som vill läsa om hur första matchen gick, klicka här.

till mina kära lagkamrater som spelar imorn, här kommer lite bilder som jag hoppas ska tagga er extramycket!
se och njut!!


    

   


  


  

  

  

 



TAGGA TJEJER, VINST SOM GÄLLER IMORN!!!


/Martina

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0