Long time no see

Då var säsongens första vecka med handbollsträningar avklarad. Vi var en liten men tapper skara nere i tisdags, något fler (och nyare!) i torsdags, när även Peter behagade dyka upp. Jag är eventuellt den enda som är nöjd över säsongens träningstider (efter en säsong utan träning och i totalt frånvaromörker är jag SJUKT nöjd över att äntligen kunna vara med och leka igen!), hoppas ni andra också är pepp så vi lyckas hålla oss vakna när vi tränar till typ halv elva efter en heldags jobb eller plugg... Det blir nog bra med det!

 

 

För er som slarvat med sommarträningen kommer här lite träningstips (känner mitt ansvar i egenskap av sjukgymnast, liksom):

 

På återseende!

 

 

 

Jag har bättre närvarostatistik än Peter den här säsongen.


Kommentarer
Postat av: skruven

va, sommaren är slut

2013-08-12 @ 00:41:02
Postat av: heter peter

inte nu längre

2013-08-15 @ 22:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0