Tunnel för älgar

Melica kommer till träningen idag med en påse med nya kläder i handen. Jag, Hanne och Jessie vill såklart se! (vi är trots allt ett tjejlag)

Medans Melica visar så berättar hon vad som hände på väg till jobbet..

"Alliansen vill bygga en tunnel under Djurgården 'jag undrar vad de är för djur-gååård dom ska bygga under, var ligger den? och va är de för tunnel dom ska bygga, är det för att älgarna ska kunna gå under motorvägen?!?'men så när jag gick där och undrade så kom jag på.. Dom mena ju Djurgårn!! Hade dom bara skrivit med n på slutet direkt hade jag ju fattat!"

Sånt här händer innan våra träningar..


Kommentarer
Postat av: Bajare

Hahaha Melica då!!!

2012-09-19 @ 21:57:25
Postat av: Örjan

Vem är Melica?

2012-09-20 @ 15:59:21
Postat av: Anna

Haha!

2012-10-07 @ 22:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0