Min plupp!

Jag vet inte vart jag ska börja, kände min vilsen och rädd igår. Gick och letade i hopp att hitta min plupp till hörlurarna. Tillslut fick jag ge upp och känna sorgen tränga in i kroppen. Jag vet att detta är en i-lands problem men jag bryr mig inte, för för mig är detta ett stort och viktigt problem. Att det senare skulle visa sig att det vara mina "kamrater" som helt ärligt snott dom och njutit av sin fångst!

När jag imorse ser inlägget från bloggen är jag smart, jag går såklart och hotar den lilla flickan, Beccan! Hon förklarar i rädsla att jag ska leta i min väska, sagt och gjort, jag hittar dom!

Men nu kommer jag till den svåra frågan, hur kunde ni utnyttja en liten flicka, född 1995, ni tror att hon ska klara av att hålla den gömd från mig, född 1993! Hmm hur tänkte ni där? Men ni ska få er bild, ni ska få njuta och skratta åt mig, jag bjuder på det!


Kommentarer
Postat av: ???

Men du 93:an, 95:an är ju starkare än dig.
Jag tror inte hon var rädd, bara snäll som såg till att du fick din lilla plupp.

2012-11-15 @ 15:23:29
Postat av: #5

hurru vi snodde den inte, du HADE tappat den på riktigt och vi hittade den och omhändertog den. så börja nu inte kasta masssa anklagelser på oss! och var är bilden då?!

2012-11-15 @ 21:46:52
Postat av: ej inblandad

börjar hetta till riktigt mycket nu va

2012-11-15 @ 21:48:59
Postat av: #21

Bilden kommer, jag lovar! Hur kunde jag tappa den och vart hittade ni den? Blev iaf otroligt glad imorse när jag fann den i min väska, tack för skrattet!

2012-11-16 @ 00:17:52
Postat av: Zlatan

Plupp, sno, hota, utpressning, bråk, Boden!!!!!!!
Vad händer, en simpel gång var en ej på plats och allt detta händer.

2012-11-16 @ 00:24:31
Postat av: #24

hur skulle vi snott den? du borde märkt om vi tagit den från ditt öra ;) den låg på golvet under din tröja som du slängt vilt runt omkring dig.
vi berätta för Beckan just för att se till att du skulle få den om du inte skulle hinna me bloggen. så varsegod! :D <3

2012-11-16 @ 12:54:57
Postat av: #24

vi visste att du skulle iväg, varför skulle vi annars lagt den i din väska :)
så rätt så snälla är vi nog ändå :D

2012-11-16 @ 12:56:42
Postat av: ej fotograf

vart är bilden?

2012-11-17 @ 11:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0