Ledning för damerna!

Herregud, har alla hängt med i svängarna? Jag har iaf inte gjort det? Fattade inte riktigt att vi gick om Tyresö när vi vann förra helgen! Och när man väl insåg detta så dog jag lite av lycka! Vi leder, alla ser det, 171 personer har tryckt like på Bajenlands bild på Facebook! GREJEN ÄR DEN, att det är så himla skönt att det ät uppehåll och att vi då ligger etta. Ingen kan påverka detta men också skönt för att alla kan nu gå in och titta på tabellen och se vilka som leder. Många som mig går in och kollar serien, ser ettan och skiter i resten! Detta medför att folk nu både ser och minns oss! Jag döör! Denna plats ska vi nu kriga för att gå behålla!


Kommentarer
Postat av: Miss M

Ni är skit bra

2012-11-10 @ 19:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0