Kloka ord från lagkaptenen

Kära underbara spelare, jag kommer inte medverka under den viktiga matchen på lördag. Så därför hade jag tänkt skriva och peppa er alla här ist!
Jag vill börja med att alla tänker på matcherna vi spelade i Hedemora, ni vet med mycket glödje och skratt. Tänk den handbollen och hur vi laddade upp inför matcherna. EXAKT så vill jag att känslan ska vara under lördags matchen. Inga sura miner, ingen som är trött och ingen som segar ner de andra. Jag vill ha ett jävla lag som är taggade till tänderna, ni vet nästan övertaggade. För om ni spelar med en så stor glödje som jag kände att vi hade uppe i Hedemora då kommer det gå långt.
Alla spelare ska jobba som ett lag, om en tappar måste någon annan hjälpa till. En för alla, alla för en! Då vi jobbar som ett lag och hjälper varandra så finns det inget som kan stoppa oss.
För alla som minns så måste vi också rädda Willy, död eller levande;)

Lova mig nu att ni inte gör mig besviken, jag vill att ni ska ge allt och spela med en oerhörd glödje. Skratta åt allt och jubla då ni gör mål. Med dessa ord vill jag bara avsluta med att säga att Hammarby damhandboll är den absolut bästa och underbaraste klubb, vår glödje och vårt spel inspirerar.

Titta nu på denna bild och ta in denna känsla inför matchen på lördag! Vi ses igen efter sportlovet!


Puss och kram från er alldeles egna Madde

Kommentarer
Postat av: martina

bra madde!!

2012-02-23 @ 21:55:12
Postat av: M

Ja kom igen tjejer

2012-02-25 @ 08:20:01
Postat av: L

de va inte att komma igen.

2012-02-28 @ 21:06:44
Postat av: tallangjägare

Kul att se Hammarby här på AOH.

Var i Huddinge hallen och tittade på er match. Visste det skulle bli ett hett möte. Ett ungt Huddinge som vill uppåt mot ett rutinerat Hammarby.

Jag tror inte alla vet vad Hammarby gömmer för spelare i laget. Men duktiga handbolls spelare finns det drösvis av där. Med spelare och deras spel är det en fröjd att få följa med och se.

Helgens match slutade som många matcher gör numera att domarna förstör spelet, när kan vi få fram domare som följer matchen och inte låter sitt dåliga självförtroende blåsa sönder match efter match.

Både Huddinge och Hammarby önskar jag se i Div 2 och snart div 1. Bara man får bättre domare som låter dom visa upp sitt spel, två fantastiska lag som jag håller koll på bl.a med fler

2012-02-28 @ 21:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0