Firren Sandra

Ja, som alla säkert redan vet så har vår älskade firre Sandra gått bort. Hon orkade inte simma mer. Stackarn led av fettma, en sjukdom som ledde till hennes död. Jag vi hade det så fint, jag och firren. Jag tvättade hans vatten två dagar innan hennes bortgång. Jag tror hon hade det bra med mig, jag behandlade henne inte som vilken firre som helst. Hon var speciell för mig!

Pappa stod för den överflödiga maten, jag tvättade bara vattnet och pratade med dem alla. Jag skulle ju kunnat petat på henne lite då och då, då hade hon kanske fått lite träning iaf. Ja det finns så mycket om! Men nu vill jag bara säga som syrran sa, "men nu är firren i fisk himmelen!"

Här får nu se de sista bilderna på snyggingen och min älskling<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0