Överraskningen!

För de som har haft koll på gästboken så vet ni säkert att det ryktades om en överraskning på fredagsträningen, och glädjande nog så var ryktet sant! Vi spekulerade vilt i vad överraskningen kunde vara, och Madde hade letat överallt hemma men inte hittat någonting alls. Inte ens i bilen.. 

Så vid träningens slut kom då vår lagledar-Inger med stora kartonger fyllda med tårta! Och inte vilken tårta som helst utan de allra finaste bajentårtorna!




Tack så mycket Inger!

Inger, som förutom att bjuda oss på grattis-tårta efter vinsten i Södra dalarnas cup (SD-guld som vi kallade det), är vår supercoola lagledare med full koll på allt. Jag tror att jag talar för alla när jag vill säga tack för att du fixar allt runt omkring, tex resor(några exempel bortamatchen mot Mariehamn förra säsongen, Dj-SM, och nu Södra dalarnas cup) och att ordna aktiviteter som laserdom och boda borg. Vad skulle vi göra utan dina påsar med frukt, nötter, russin och kex!

Dessutom är hon den som alltid peppar oss ute i löparspåret, och inte nog med det; idag har hon genomfört halvmaran! Grymt jobbat!

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Inger

Tackar för alla dessa komplimanger. Ni är ett underbart gäng att fixa och trixa med. ta en extra apelsinskiva så kör.. :-)

2011-09-18 @ 22:04:34
Postat av: Fruktäterskan

Super tack för tårtan och allt, Inger.



Vet ni vilken tur ja har med apelsinskivorna! Dom är uppskurna på ena sidan. Vilken tur ja har haft att mina är så.............

2011-09-18 @ 22:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0