Måndag, och en ny härlig vecka!

Go'kväll!

Nyligen hemkommen från träning i Eriksdal. Mycket folk nere, kul! (även jag som haft en liten formsvacka såhär i början på säsongen var nere...)

Idag har jag två extremt viktiga saker att ta upp:

1. Imorgon är det inte vilken dag som helst. Allas vår favorit, som ställer upp och skriker sig hes i enmansklack om så behövs (gärna med ett "KOMIGEN BAJEN!!!!" när hon entrar hallen inför, eller under, match) och som nog har minst ben av alla hammarbyare i världen - MELICA LIDBERG - fyller nämligen år. Kvinnan fyller 21 och får i och med morgondagen legalt inhandla alkoholhaltiga drycker även over there, så att säga. Jag räknar med att ALLA som läser detta, och en hel del andra såklart, kommer ihåg att uppmärksamma sparven på hennes FÖDELSEDAG! Jag ska iallafall.

2. Peter har lovat att coacha i klänning på söndag. (Inga undanflykter nu! Helst grön-vit, men leopardmönstrat kan va okej också, om den grön-vita ligger i smutstvätten.)

Det var alles för idag! Sov gott folk!

//AM

Kommentarer
Postat av: Otrovs i kvinnoklänning även kilt

Oj pytsan att någon, varför inte Pava som lägger muntorna på minnet.

Tänk om kontrings planer sitter lika skarpt när taktiken trummas ut, men icke.

Sorry ja är ledsen att besvika alla med min vanliga klädsel. Husvagnskostym även på söntag.

Känner mej allt för ivrig att vara seriös inför målsättningen.



Men säger redan här ett stort grattis till TV- star mel-icka. Hoppa över spritbutiken. Finns annat att lägga slantar på.

Vill se dej nere på träningar oxå. Ses söndag

2011-09-27 @ 00:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0