Maddes visdomsord

tyvärr uppstod det lite tekniska problem, så överraskningen får vänta lite till! men inte länge, de lovar ja!

däremot så har vår bästa gästbloggare (andra inlägget nu ju!) skickat in en text till, för lite extra tagg till helgens matcher!

"Tjatja bloggen!
Ni måste bara få veta va jag tänkte på idag! Vi tar det från början! Jag satt i sängen och pluggade/kollade på tv, ja ni vet så man gör när man måste men inte vill plugga. Dörren till
mitt rum va öppet och helt plötsligt kommer doften, en doft som gjorde mig så SJUKT taggad! Ja vad va då denna doft? Jo det va doften av apelsin! Någon troligen mamma eller Beccan satt på nedervåningen och åt apelsin. Då kanske ni tänker er att jag gick ner för att äta lite, men icke för vem har världens träningsvärk i rumpa och lår? Så jag fick sitta uppe på rummet och dofta mig in i tankarna av att det va match! Ja med allt detta sagt så vill jag påminna om att det snart är match och då kommer våra älskade apelsiner! Titta bara på skå matchen vi hade ju hur mycket energi som helst efter att vi åt dem. Så tack apelsiner och tack Inger för de goda apelsinerna som gör oss så bra på planen!

Tack och hej från mig/Madde"


                              

/Martina


Kommentarer
Postat av: Bananen

Kanske vi ska starta varje match med apelsin oxå!!!!

2011-09-30 @ 17:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0