Inför Hedemora

För de som inte sett lagsidan..

9 sept kl 16.00 träffas vi (ni som ska spela cupen) utanför Eriksdalshallen för resa till Hedemora.
Vi kommer åka med 4 st bilar, Peter, Anna, Mau och Madde.

Ta med:
Matchställ båda ställen.
Träningsställ
Overall
Handduk
Handbollsskor
Joggingskor
Vattenflaska
Andra förnödenheter som ni behöver, ni vet själva.
(sängkläder behövs inte tas med)
När kommer vi hem??
När vi vunnit A- FINALEN!!!!





Tillägg: den som har en dator med tillhörande internet kan ju gärna få ta med sig de (eller även bara internetdosan så tar jag med mig  min dator) så att vi kan uppdatera därifrån.. nån?
och ja tjejer.. ni kan va lugna, min kamera kommer åka me! :)

/Martina


Kommentarer
Postat av: Mr P

Martina, du kan vara lugn. Jag har dator med mig.

Bara vi får kontakt med Telias mobila nät i Dalaskogarna så ska du kunna koppla upp dig också.

2011-09-06 @ 15:45:03
Postat av: martina

Härligt!

2011-09-08 @ 15:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0