såna där onsdagar

 
-vi fick för första (och antagligen enda gången) köra en kvart mindre fys.. detta pga att Anna starta uppvärmningen sent! fyyyyy
-- och alltid på fysen.. Peter var med på 'hoppa på matta' en kortis..
De såg ut ungefär såhär... Peter mitten, jag o Hanne breve..
  
      
 
-en ny hatövning har tillkommit..
 
                           

vi använde oss av såna ringar.. (nej vi såg allt annat än sådär söta ut antagligen), in med fötterna i ringarna medan resten av kroppen intar armhävningsposition.. så var de BARA att dra in benen mot magen.
   -eller som Hanne, göra armhävningar och sen skylla på mig för att hon inte sa till henne att hon gjorde fel. Tål att påpekas att jag va fullt upptagen i ringarna breve och hade antagligen glömt bort att Hanne var breve..
 
 
-Jag fick känna sig vuxen då jag fick höra "jag behöver hjälp av din visdom"  av en (1år)yngre Maou. så nu väntar jag bara på att Beckan ska komma och fråga mig om vad som helst här i världen. jag är eran visdomstant! (inte tand)
 
-Freddan verkar ha en automatisk varning när hon tar för många steg, då hon tydligen börjar skratta o skrika vid 5e steget när hon går igenom..
 
-Jessica Öberg var nere o träna, kul o se dig!
 
-Hammarby börjar sträcka sig en längre bit utanför Sveriges gränser.. Norskor har vi ju/haft, men igår var även Anette från Holland med!


Träning ikväll tjejer, ses där!
o Derby på söndag!! kl 12 i Solnahallen!
/Martina


p.s nu är et mindre än en månad kvar till Lollo kommer tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Mauo

Haha vilken bra timing på det inlägget Martina! Håller på att städa hemma innan ja drar iväg på träning ikväll så ja behövde få upp humöret lite^^

Och man ska ta vara på det äldres visdom! Så jag uppmanar alla att ta sig tid att ringa sina farfäder, mormödrar och allt sånt och lyssna lite på dom ;)



HURSOM! Mitt "dilemma" har iallafall löst sig Martina^^ Tack för stödet ;) <3

2011-10-07 @ 13:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0