Reebok Easytone

Jag har köpt nya skor. Inte sånna som jag ska ha i en handbollshall eller när vi är ute och joggar efter träningen, utan sånna som jag ska ha på min praktik och i skolan och sånt. Typ inneskor. När jag skulle välja skor fastnade jag för ett par Reebok Easytone, sånna där som enligt reklamen ska forma rumpa och lår lite extra. Detta tänkte jag borde passa ypperligt, eftersom jag har ett matchställ som är liiiite för tajt. Tajta kläder kräver liksom snygg kropp under. Så därför hoppas jag nu på grymt resultat av mina nya skor! (För visst kan kläder och skor väl utföra mirakel?!)



I onsdags blev jag bestulen. Jag känner mig smutsig och kränkt, och har svårt att sova på nätterna. Det var när jag kom till Eriksdalsskolan som det upptäcktes. Peter sa att hjulet på min cykel var platt. Någon har alltså slangat luft ur min cykel. Någon har stulit MIN luft. Vart är världen på väg? Tyvärr har jag inga spår som har lett till någon misstänkt, och motivet för brottet är ännu oklart. Alla tips mottages tacksamt.

//AM

Kommentarer
Postat av: Puma buttsteps

Hur funkar skorna? Har luften gått ur.

2011-10-03 @ 23:51:47
Postat av: Gossip Girl

Appropå skor, så observerades det på matchen i Farstahallen att en viss Julia Ågren sprang runt i ett par nya dojjor som riktigt lös, så vita var dom!

Får vi se henne stega förbi motståndarna lika smidigt i dessa godbitar i även nästa match?

xoxo

2011-10-04 @ 00:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0