lite mer uppdatering

"Kära läsare, ni kanske sitter där hemma och undrar vad Madde gör. Då kan jag berätta att jag FÖRSÖKER plugga.... Men som ni alla vet så är jag sämst på det och hittar på tusen ursäkter till att INTE plugga!
Så jag tänkte varför inte göra ett fint blogginlägg? Jo men varför inte, allt för att slippa plugga:)

Eftersom många höll sig hemma igår på träningen så var det få som fick den fina överraskningen! Nu kanske ni undrar vad det var, om jag hade varit dum nu hade jag sagt "haha skyll er själva att ni inte kom och fick se vår överraskning!"! Men jag är inte så dum så jag ska tala om vad det var! VI FICK VÅRA NYA MATCHSTÄLL!!!!!!!! Ja det är så sant som det var sagt! De är nya, fina och såklart väldigt rena! Blir ju nästan bländad av den vita färgen, seriöst känner nästan att vi inte får spela i dom!
Vi går från våra randiga kläder till hel gröna och hel vita tröjor! Hmm, vet inte om det bara är jag men jag känner att det känns lite tråkigt, randigt är ju ändå Hammarby! Jaja skit samma nya kläder har vi iaf, nu kanske vi slipper höra att vi ser ut som ilskna bin då vi kommer med borta stället!
Här får ni se ett smakprov på mitt ställ



Men eftersom inte alla kom ner till träningen för att hämta sina nya ställ så får vi som straff spela i de gamla i helgen. Känns inte som något straff känns mer som att vi kan få spela den sista matchen i dom och hedra dom men vinst!!!

Nog om stället, vill bara påminna alla kära spelare hur viktigt det är att svara på kallelsen! Visa varandra respekt och svara på kallelsen!
Nu ska jag dyka ner i plugget igen:) toppen, eller klockan är mycket kanske går något bra på tv;)"


De va ju härligt att de nya ställen kom på den träningen ja inte va i närheten av... *knappt bitter o ledsen* :(

iaf! de är uppenbarligen lite viktigt att jag skriver hur de går med min fot, då de tom skrivs i mitt namn här på bloggen bland kommentarerna..
ja, ja går med kryckor.. förklaring kommer senare! :)

p.s.. Sandra drunknar i sina nya shorts.. medan Madde såklart är jättenöjd när de gäller storleken.. kanske inte så konstigt, hon valde barnstorlek *164*...

nästa matcher är i helgen,
Lördag, kl 17:15 Östra Gymnasiet Skogåsflickorna HK - Bajen
Söndag kl 19:00 Eriksdalshallen Hammarby IF HF - Gustavsbergs HF


/Martina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0