jag härmar Peter

Kan va så att texten kommer se konstig ut då jag skriver på mob.. Sitter på sös o har tråkigt, så de passar väl extra mycke att skriva i bloggen? Ja ja ja, jag börjar bli gammal..!! Men, visste ni att Peter är värre? Han berättade i måndags att han ska kolla upp sitt knä igen snart.. o då ska han få "invalido-papper"!!! Hehe, så långt har inte jag kommit iaf :) för att underlätta för Madde, som är mästare på att slarva bort vattenflaskor.. va säger ni om att införskaffa ett vattenflaskaställ för matcherna? De är matcher i helgen, börja tagga redan idag tjejer!! Jag räknar med att ni får komma o kolla på hermatchen för p&p.. 17:30 i sköndalshallen, Gubbängens- Hammarby på lördag. 20:45 Bajen- gurraberg på söndag, i högdalshallen. Ses senare!! /Martina p.s.. en viss Mauo hälsar att hon har blivit brunare nu på tre dar i australien än under en hel svensk sommar..

Kommentarer
Postat av: SAS

Haha Peter!!!!!!!!!!!!!!!!! Och Ett ställ skulle va super, då skulle mamma inte bli sur på att jag tappar bort min flaska hela tiden.... Och kult mao, ingen toast på det!! Måste plugga, eller kanske somnar! Ni vet ju hur jag gör när jag pluggar så blir nog sov fax:)

2011-11-09 @ 22:32:03
Postat av: Riktiga Peter

Ok, men nu ligger ja i hård träning. Blir midnattsloppet nästa år. Är det någon som vågar?

Maar-Tina kan inte, kommer inte finnas någon fot kvar. Och Madde letar förmodligen efter ett plan att komma hem med. Moo kanske blir kvar i Australien bland giftspindlar och ormar, för går vi inte upp till 2:an kommer hon inte hem.

Någon annan som vågar. Elin o veckan kanske. Hur länge ska ni vila er?

2011-11-10 @ 13:38:20
Postat av: Miss M

Har vi hört det förut?? Midnattsloppet! ge inte upp :-) Jag hänger inte på. Men hejjar gärna. För röstresurser har jag

2011-11-11 @ 11:09:34
Postat av: Maartinna

Hej alla bloggen läsare, kommer snart med fot - sättning av kryckutvecklingen.

Är den av, hel eller bara trasig? Foten.

2011-11-15 @ 13:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0