helgen= 4 poäng!!

"Okej till att börja med måste vi ju säga att detta varit en super helg! Två vinster av två! Gött, alltid skönt med vinst!
Div 4 matchen var riktigt spännande, jag fick andnöd varje gång Bajen sköt! Va super nervös, men vinst där! Bra jobbat alla som spelade! Lite roligt var det, jag tog bilen till matchen, efter sitter jag och pratar med min kära vän från Skogås och helt plötsligt hoppar två skrikande brudar fram! Melica och Julia, de skriker från övervåningen(som en balkong) "Madde har du bilen?" och jo det hade jag ju, "PAX FÖR EN PLATS"! Vad ska jag säga, jo klart de går plats. Tio sekunder senare kommer Julia ut igen, "Madde hur många platser har du?" som de vanliga bilar har jag ju fyra lediga! Så när vi väl sitter i bilen hade jag fyra brudar med mig! Tyvärr kunde jag inte sjunga med högsta ton, men trevligt sällskap hade jag iaf!
Nu till det tråkiga, hemmamatcher!! Det är absolut inte tråkigt och spela i vår underbara borg! Men när vi spelar borta får jag alltid åka bil, du slipper gå! Och det var något jag kände igår. Nu vet efter matchen då man är super duper sliten, då ska man gååååå!
Jaja slut på gnället!
Ännu en rolig sak, vi spelade i våra nya ställ! Det roliga var att Pelle ville att vi skulle spela med den gröna tröjan vilket verkligen INGEN ville! Så när han gick ut så pratade vi om det ett tag och alla bestämde sig för att spela i de vita och strunta i vad Pelle ville! Så haha Pelle du fick inte som du ville, alltid lika roligt bör vi ska busa:) alla såg iaf super snygga ut i sina ställ och saxen klippte så att den glödde då alla skulle klippa bort sin "trosa" i shortsen!
Puss och kram från er Madde!"

ja.. Madde verkar ha kvar sin vana att göra annat när hon borde plugga ;)
Iaf.. jag va på Hammarby-matchen igår, och insåg att vi måste ha nå bild eller så från den..
verkar finnas nån fördel med att inte kunna röra sig fritt iaf...
så va blev de..?







     



        

/Martina

Kommentarer
Postat av: Issa

Varför finns det inga filmer från bajens matcher??? :(

2011-11-22 @ 20:32:29
Postat av: martina

För att ingen som är där filmar..? Bara att vem som helst spelar in o skickar de till mig/nån med youtubeinloggningen så läggs de upp..

2011-11-23 @ 00:50:07
Postat av: Mauo

Wohoo! Matcherna börjar bli längre ;)

Stort tack Martina för att du filmar^^ Känns som att jag sitter där med er och hejjar, tills nån knackar på dörren och undrar vad jag skriker för... :P

2011-11-23 @ 01:03:00
Postat av: Mörkare

Skulle vi inte hålla resultat och info borta från Mjau.



Kanske ska spärra, eller.



Fast om vi får 43 rader text om vad som händer och sker i spindel landet så.

2011-11-23 @ 16:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0