de var ett himlans tjat!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag kom lite sent till matchen iförd mina 20års-present - min finfina bajentröja. Som tur va läckte det in genom taket vilket gjorde att jag inte missade lika mycket.

En viss Madde H började genast tjata om att det luktade donkenmat i hela hallen, vilket jag hade orsakat. Det var dock ett snilledrag att ha med sig sådan mat eftersom efter att jag lovat madde att hon skulle få lite pommes om hon sprang duktigt nästan genast gjorde ett kontringsmål :)
Sedan måste jag ge ett + till alla andra i laget som också sprang duktigt utan att ha blivit lovade mat. 

Och för att klargöra; Jag sminkade mig inte, jag målade mina naglar.

/erat största fan, Melica

Kommentarer
Postat av: Madde

Höhö fint skrivit Melica, fick en tår i ögat mitt!

2011-05-18 @ 22:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0