lite försenat...

Vi hade ett födelsedagsbarn i helgen..
För visst räknas hon än som en av oss..
Tjejen som säger sig bli ett år yngre, inte äldre, fyllde hemligt i söndags..

     


Broberg, som lämnade oss barn och gamlingar (Martina o Carro dvs. Peter o Pelle ingår bland barnen) för att återvända hem.
Grattis på födelsedagen, hoppas den va riktigt härlig!

Vi vill på samma gång tacka för den tiden du var hos oss och för allt du gjort..
Du har varit ett härligt stöd både på och utanför planen!
Vi saknar dig och sparar bollförrådet åt dig om du saknar oss för mycket nån helg!

        

       


kramar
/bloggteamet


Kommentarer
Postat av: Mamma Broberg

Åååh, vad fint ni skriver om min lilla unge!! Fick allt en liten tår i ögat. Anna har verkligen mått bra hos er i Hammarby handboll. Kanske har ni inte sett henne för sista gången.

2011-03-09 @ 16:32:12
Postat av: Peter

Kul med fler barn. För om Broberg fyller en eller två gånger till går hon under strecket för barn. Måste vara så eftersom jag och Pelle redan är där.

Fick du nya handbolls skor?

2011-03-09 @ 21:23:15
Postat av: Broberg

Tack igen och igen och igen! Men nästa gång jag kommer till hammarby betyder det att jag kanske är så ung så jag får spela juniormatcherna också (antar att ingen missat att jag gärna hade spelat match varje dag)!

Några handbollsskor blev det inte, men ett hopprep, det lär behövas här hemma!

2011-03-09 @ 22:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0