Gott och blandat

Det är kul att ni saknar bloggen. Här kommer lite smått och gott:

-Vår nya högerkant Sofie spelade sin första match i helgen. Hoppas att du tycker det är lika kul som vi att spela i bajen!

- Freddan skulle skjuta hoppskott på träningen i måndags och av någon anledning stönade hon högt när hon såg att jag ställde mig i försvar(den kan ha att göra med min längd men jag är inte riktigt säker). Sen kom Saskia och ställde sig brevid mig och Freddan log slugt och hoppade för att skjuta över Saski(drygt 15 cm kortare än långstånken brevid) istället. Men Saskia sträckte sig så långt hon kunde och lyckades täcka skottet i alla fall. Långnäsa Freddan.

- Jessie och Hanne,: vänterkant och högerkant,  fick smak för en ny karriär i måndags. Under en spelövning blev de i tur och ordning inkastade på linjen med vad jag har fått höra goda resultat.

"Vi var grymma"

Jessie fick fler inspel än Hanne men å andra sidan satte Hanne fler avslut än Jessie så vi säger väl 1-1 i "kant-till-linje-omskolnings-tävlingen". De var mycket nöjda och hälsar att vi linjespelare får passa oss! Konkurrens på väg!


Snart är det dags för matchernas match! På söndag smäller det i högdalshallen. Allt stöd vi kan få är guld värt!
Broberg vill följa matchen via live-tv. Någon som fixar?

/Amanda

Kommentarer
Postat av: miss X

harligt med buppdatering, Amanda!

2011-03-04 @ 10:36:23
Postat av: Läsare

Kul att få lite info igen.

Kommer kloren till H-dalen.

Nu när pingisen tagit Hammarby hallen.

2011-03-05 @ 22:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0