En häggig löprunda

Nu ska ni få höra vad som hände mig idag!

Det var nämligen så här att jag saknade handbollen allt för mycket och bestämde mig för att åtminstone ta en liten löprunda i min ensamhet utan alla tjejerna. Så där står jag vid övergångstället på väg ner till tanto och årtstaviken(avlägger rapport om isstatus senare) och plötsligt ser jag något som hoppar upp och ner.

"HEEJ!"

Vem träffar jag på om inte vår löperska- i-alla-väder Madde "häggan" själv. Snacka om att jag blev jätteglad och extra taggad!
Hon lovade att berätta för super-Inger hur duktig jag var.

Så jag sprang ner till tanto och hade nästan hunnit svänga in på vägen bort mot hallen när jag fick se en välbekant gestalt med kort blont hår...

Vem kom springande där om inte Inger själv!

Det är inte varje dag man träffar på två trevliga häggar på en och samma gång(eller jo i och för sig varje träning men kul var det i alla fall)

Tillslut lite isstatus: Lite is, mest vatten och grus i skorna!

Snart är det måndag. Måndag 14/3 = TAGGA!!

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inga Häggar alls men 12 Hammarby tjejer sprang på tort underlag i Huddinge.

2011-03-12 @ 20:11:18
Postat av: Amanda

Försökte hitta resultat men det gick inte så bra...Melica uppdatera oss!

2011-03-12 @ 22:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0