Konsten att stå i mål!

Igår fick jag pröva att vara målvakt en liten stund.

Det gick så här...

1. Det första jag lärde mig var att det är bra att kolla på bollen och inte på spelaren(dock var det väldigt roligt att se folks skottminer live)
2. Sen kan det ju vara bra att inte bara flaxa med armarna och benen utan faktiskt flytta på sig.
3. Studsbollar är jobbiga!
4. Det är deppigt när bollen går i nätet
5. Och det känns sjukt bra när man tar en boll(även om det är så att spelaren praktiskt taget skjuter på en)

Vi välkomnar Freddan tillbaka!(lagom till lagfotot, lite fööör vältajmat...kan det vara en slump eller var det en noga uträknad plan?) Hur som helst: grymt kul att ha dig tillbaka! 


Lagfoton kommer inom kort(hoppas vi). Vi håller tummarna för att de blev grymma(men det blev det säkert med proffsfotografer som ågren och lina)

Imorgon blir det handbollsfest med Sverige i semi!!! Kl 18 I hallen tjejer(om gårdagens info fortfarande stämmer, ågren?)

Taggiz!


/ Amanda

Kommentarer
Postat av: Ågren

nu ska jag skriva en bok ..



du var duktig amanda, men låt våra målvakter vara kvar ;)

jag håller på att fixa med vippen, ringde en jävla grej idag som sög & som man måste ringa om man ska boka, men den slussen var öppen mellan 9-12 .. man bah sug min pilli! MEN iaf, en liten fågel viskade i mitt öra (papi) att pelle har inlogg till den där hemsidan så han kan boka de på en sekund, men grejjen är de att de kostar typ 200 kr, men tjejer .. 10 kr var kan man väll pröjsa? ;) men återkommer med ett 100% svar!

2011-01-27 @ 19:25:22
Postat av: Inte spelklar mot france pga knät

Kan inte grabb h-by låna ut dom två hundra eftersom ni töser ska servera korv o kaffe under matcher

2011-01-27 @ 23:32:00
Postat av: Ågren

vi har en snäll tränare som heter Pelle som är hundra gånger bättre än h-by grabbarna som la ut dem pengarna, så får vi se ifall han vill ha tillbaka dem! men NU äre iaf spikat, matchen börjar 18.00 men jag kommer vara där 17.30 för då börjar försnacket :)

2011-01-28 @ 08:51:00
Postat av: Mauo

Härligt Ågren!

Bra jobbat! Då ses vi ikväll tjejjer!



Och Amanda, du glömmer väl inte lobben? Folk lobbar även på långa målisar och dom e inte så lätta att ta som de ser ut va? ;)



Tagga Sverige!!!

2011-01-28 @ 10:46:16
Postat av: Amanda

Massa vindruvor ågren!!



Haha bara för du är stolt över att du lyckades lobba över mig moo ;)



17.30 it is!!! :D

2011-01-28 @ 16:41:27
Postat av: imfors

Eeey komigen uppdatera lite mer jag vill ju veta vad som händer i erat liv på träningen också ju ^^



<3

2011-01-31 @ 13:14:27
URL: http://keepupwithmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0