Den vinner som är trägen den förlorar som ger upp

Det må vara tungt. Riktigt tungt.

Det regnar. Det är halt. Det blåser. Vinst blev till oavgjort som blev till förlust.
Det suger.

Vi surar nog på många håll med tankar som "tänk om". Tänk om jag gjorde det istället för det där. Tänk om jag täckte det där sista skottet, satte det där läget,  passningen eller sprang lite lite fortare.  

Handboll är grymt. Ibland oerhört grymt. Nu gäller det bara att sluta tänka "tänk om". 

Inte "tänk om", ladda om!

Vi vet vad vi kan och vad vi vill.

Idag ska jag sura och deppa men imorgon kör vi vidare.

Hammarby bäst ändå!

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Budskapsbärare

Tänk nytt. Tänk framåt, längre fram än skorna. Ta in bearbeta, väx upp tillämpa. Trivs med alla eller ingen.

Det är bara idrott.

Vårt största handikapp är vårt namn. Den motståndare som inte spelar i Hammarby och säger att vi är som vilken motståndare som helst. Den ljuger.

Jag trodde de här är en pepp blogg med nödiga nyheter !!!!!

2011-01-16 @ 16:20:34
Postat av: Amanda

Det va ju pepp?

2011-01-16 @ 16:33:32
Postat av: ^^

Klart De e pepp!

Jag kännde mig nere men nu har ja käkat lite glass och börjat tagga till nästa veckas egna träningar^^

glöm detta så tar vi en dag i taget! Vi älskar ju handboll tjejjer!!!

^^

2011-01-16 @ 16:59:43
Postat av: ^^ ^^

Undrar var våra andra bloggare är.

Amanda är så pepp som Persson kan bli.

Ge oss ännu mer bloggläsande Amanda

2011-01-16 @ 17:09:13
Postat av: Thomas

Bra skrivet Amanda!!! Det suger idag, det känns grymt idag, men va fan det är ju idrott - det svänger. Kom igen tjejer, skaka av er den här helgen. Ni ÄR BÄST! Nu äger vi resten av säsongen!!!

Ni rockar tjejer!!! It ain't over until the fat lady sings.

2011-01-16 @ 20:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0