dubbelt upp!

Datorerna på jobbet vill inte samarbeta med bloggen, så lyckas inte ladda upp några bilder.
Ska försöka få nån av mina bloggkollegor att fixa upp dom så snart som möjligt!


Helgen..
2 matcher, 4 poäng.
BRA JOBBAT TJEJER!!
Bajen spelade i lördags i Västertorpshallen och vann med 1 boll. 
Hammarby vann med 7 mål mot Jakobsberg igår.


nästa helg väntar Hallsta borta för Hammarby på söndag eftermiddan, medan Bajen gästar Sportsgear hemma på söndag förmiddag. 
även juniorlaget har match i "helgen", redan på fredag så är det match mot Haninge i Skärholmshallen.
Mycke handboll för de grönvita!


/Martina

p.s eftersom jag inte kommer ikväll, så får ni passa på att öva på att göra lika snygga mål som mitt i lördags..
(utan att skryta så tror jag nog det var den snyggaste i min så kallade handbollskarriär")

Kommentarer
Postat av: Emma

TAGGA helgen nuråå BRUDAR!!!

2011-02-08 @ 16:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0