Beckans idol

okej, jag åkte med Häggquist-familjen till/från Hallstavik i söndags.
på vägen hem bytte vi ut Broberg mot Beckan..
mycket skratt (mest från Beckan såklart) och mycke nytt kom fram under resan..
tex, för den (Beckan) som inte visste det, så står första siffran (23-17) alltid för hemmalagets resultat..

och så fick jag faktiskt veta hur Beckans idol ser ut..
för er som inte sett hennes mobilbakgrund, så lägger jag ut en liknande bild..

    


och så till storasystern Madde..
Känner vi inte igen de här från en viss övning i måndags?






en viss liten sparv kunde inte riktigt hålla sig tillrätta utan att falla åt alla håll och kanter..
jättesöt såklart!
och tänk vilka magmuskler man får av allt skratt!

/Martina

Kommentarer
Postat av: Madde

För det första varför har hon den bilden? Den är ju bara sjuk!för det andra så är den där filmen beccan och Elin i ett nöt skal! Jag säger bara stackars mau och hennes mor som fick uppleva dessa barn!

2011-02-16 @ 08:01:44
Postat av: martina

hennes skärmsläckare tror ja de är, på hennes mob :)

inte exakt den bilden, men liknande.. kolla ska du se!



hehe

2011-02-16 @ 09:53:59
Postat av: Undrande

Är det den nya fystränaren som Beccan har på bild?

2011-02-16 @ 10:49:07
Postat av: Broberg

Haha, jag får nog ta ett snack med lilltösen om vad hon ska välja för idoler och förebilder, inte ok Beccan! ;D

2011-02-16 @ 14:35:23
Postat av: Mr P 12

Jag tycker det är en bra förebild.

2011-02-16 @ 15:06:35
Postat av: Broberg

Jo om man tycker att "olagligt protein" är bra så!

2011-02-16 @ 22:48:03
Postat av: Beccan

jag tycker att hon är en finfin idol :D och nej det va bakrundsbilden :D den är fin!

2011-02-17 @ 19:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0