Gott Nytt År från Sydney!

2011 har varit ett roligt och spännande år, och det är tack vare er alla!
Vill bara berätta, att jag fick vara med och spela i en kvalificationsturnering i Beachhandboll i Melbourne för ett par veckor sen, och vårt lag VANN och ska därför nu representera delstaten Victoria i "Australian Beach Handball Championships" i Melbourne i slutet av Januari 2012! :D
Officiella beachhandboll uniformer och allt ;) Håll tummarna för mig att jag sätter mina 360's!
Har naturligtvis med mig min bajentröja och springer runt i den ;)
Dessutom, vill jag bara säga att tack vare tidsskillnaden kommer jag ha 2012 10 timmar innan er^^ Moahaha! :D
Gott nytt år! :D
/Maurine

Kommentarer
Postat av: en hammarbyare

kul du har i sanden. se till att ha bajen tröjan under de svarta och vinn.

kul att höra från dej och hoppas du har det bra

2012-01-01 @ 12:20:21
Postat av: Supporter

Mauo, hoppas du har det bra och att ni vinner hela alltet. Men sen får det vara slutlekt i sanden.

Kom hem och spela riktig handboll istället.

Vi saknar dig.



2012-01-06 @ 12:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0