En ny stjärna har fötts

Har man bara 6 utespelare och en målvakt på en match (varav en av utespelarna är lite oförutsägbar och kanske kan svimma lite) kan läget kännas lite sådär. Även om man är laget med det gladaste humöret. I de flesta fall skulle det inte finnas mycket att göra åt saken en timme innan match MEN VI HAR JU ULLIS OCH HENNE KAN MAN LITA PÅ.
Såklart hon ställer upp och spelar när vi äri nöd, och med lite hjälp från oss spelare, domarna och motståndarlaget gjorde hon en riktigt stabil insats både i anfall och försvar. Vi kunde inte vara nöjdare. TACKTACKTACK!


Här är andra bra saker från matchen:
- Andra halvlek
- Issa i försvar
- Att ylvas sportBH och julias matlådor matchade (gul färg!)
- Att madde hittade till hallen och räddade ca. 1000000 straffar
- Att anna-maria stod på benen för första gången i sitt liv
- Att ylva stod på benen (och nej, hon hade inte skridskor på sig)
- Att sofia inte dog, bara svimmade lite och FRAMFÖR ALLT hon är back in business
- Det som thomas pratade om innan match som anna och elin inte får veta
- Att jag glömde bort att jag hade julmust i väskan och kom på de efter matchen=win
- Issa och ylva hade så fina jackor på sig och dom var fina att titta på
- Anna-marias ruliga mål
- Att ullis var bäst
- Massa andra saker jag inte kommer på just nu
- Att de var kult att spela och att alla var glada och goa


Det finns blidbevis på ullis också, men dom har jag inte tillgång till just nu.
/melica


Kommentarer
Postat av: Mr P

Ullis är min nya idol :-)

2011-12-09 @ 23:46:16
Postat av: Ullis

Ullis har träningsvärk! Tusen tack att jag fick vara med i ert underbara glada Bajen gäng. Denna match kommer jag aldrig glömma, kommer att skryta "fett" på jobbet i veckan.....



Vill även skicka en hälsning till alla goa Hammarby tjejer, ni är verkligen bäst! (och Hammarby gubbarna som håller i gänget)Mr P gillar jag extra mycket nu, när du har mig som idol ;-)

2011-12-10 @ 13:08:07
Postat av: inger

Härligt, Ullis! Nästa match blir du kallad

Som spelare inte som plåsterflicka.. :-)

2011-12-11 @ 14:57:26
Postat av: inger

Härligt Ullis! Nästa gång blir du kallad

Som spelare inte som plåster flicka.

2011-12-11 @ 15:01:36
Postat av: AM

Kan man inte installera en facebook-gilla-knapp? För hade det funnits en så hade jag tryckt på den typ massa gånger! Grymt Ullis!

2011-12-14 @ 18:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0