Peters favoritlåt? Stackars hans familj..

Till våran otroliga förtjusning -i början- så stod Peter för musiken idag..
Jag vet inte om vi skulle varit så glada över det, insåg jag, när musiken satte igång..
Efter att den spelats 4 ggr började vi nästan vänja oss..


Till er som vill tagga under helgen till samma musik som Peter gör.. varsegoda..


      



Själv kommer jag lyssna på en av mina favoriter när det gäller bajenlåtar..

TAGGA TJEJER!!!

        



                                                                                                        / Martina

Kommentarer
Postat av: MEEEEELICA

ofta jag missar det denna träningen av alla :(:( sen nu kom jag på att jag glömde smsa pelle också.........



2010-09-25 @ 00:16:42
Postat av: martina

Jag ville inte att han skulle bli lessen. Han blir sårad så lätt.

2010-09-25 @ 11:47:11
Postat av: martina

Jag ville inte att han skulle bli lessen. Han blir sårad så lätt.

2010-09-25 @ 11:47:11
Postat av: peters familj

Jo nu vet ni hur vi har det i Peters familj.......

2010-09-25 @ 16:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0