jag skäms

Senaste dagarna har sammanfattats bra av mina kollegor, och jag får skämmas lite för hur lite jag skrivit här..
Vilket jag säkert får höra ikväll på träningen..

Jag ska försöka lägga upp lite bilder nu i dagarna, från dm, seriepremiär osv.. Det jag kan hitta iaf.



Och förresten, de där om våra kära tränares utvisningar i helgen.. Jag har förstått det hela, fast ni aldrig kommer erkänna det..
Tyvärr Pelle o Peter.. Ni må ha fått utvisningar nu, båda två..
Men ni måste öva mycke mer för att likna Staffan Olssos vilda coachande från bänken..
Jag såg tex inga hopp eller upprörda gester, inga händer runt ansiktet med chockad min eller sittande ner på marken vilket man ofta ser breve herrarnas avbytarbänk under matcherna..
Ni får börja öva mer. Börja ikväll vettja!

                                   




                                                                               /Martina

Kommentarer
Postat av: Pejter

Nu tar vi o reder ut. Jag har aldrig blivit ut visad inte äns som spelare. Och med viftande armar med bick finns visst hos oss men då i den glada andan. Framförallt när det blir mål. Titta så får ni se

2010-09-29 @ 20:40:52
Postat av: martina

nehe, inga utvisningar.........



ni får göra lite mer sånt.. och även lära er av staffan, när ni blir upprörda.. så får vi andra lite extraskratt oxå!



2010-09-29 @ 23:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0