Fifan för er

DÅ VAR JAG 20 ÅR GAMMAL.

En del av firandet spenderades i eriksdalhallen som sagt med ett lite tårta som jag hoppas var till allas belåtenhet!
Jag fick en finfin tröja i present som jag ska använda flitigt, jag lovar! 

Något jag inte hade räknat med var att speakern på matchen också skulle gratta mig, inte bara mina lagkamrater. Tack Felicia som tvingade mig (med våld typ) att ställa mig upp. TACK!
Nu mitt kära lag ligger ni illa till. Nästa träning ska ni alla få smaka, mest martina eftersom hon tydligen var mest skyldig (om jag vågar, hon är faktiskt både äldre och större än mig. annars blir det i alla fall alla ni småglin).

Och tro inte att det inte kommer göra ont bara för att jag har små sparvben!!! ;(



/Melica

Kommentarer
Postat av: Broberg

Melicia ge dig för fan inte på Julia, hennes naglar är farligast i city.

2010-09-27 @ 22:30:03
Postat av: martina

Tycker om dig oxå melica!

2010-09-28 @ 12:31:29
Postat av: martina

Tycker om dig oxå melica!

2010-09-28 @ 12:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0