dagens träning 13/9

Idag var det träning som vanligt i eriksdalshallen. Det var lagom mycket spring och glada ansikten.
Broberg hoppade och sköt så det var en fröjd för ögat. (Jag tänkte först bara skriva Anna istället för Broberg då det kändes som att det var ganska uppenbart vilken Anna jag menade. Vår andra Anna - målvaktsanna har nämligen, för dom som har missat det, stora problem med att springa, hoppa och skjuta på en och samma gång.)
Träningen avslutades med bonus; 8 varv i trappen. Tack snälla Peter!

Efter träningens slut var Julia så hungrig att hon enligt henne själv fick svindel och därmed var det dags för alla att dra sig hemmåt.

Kommentarer
Postat av: Jullan

ibland får jag otur när jag tänker okej!

2010-09-22 @ 22:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0