3 timmar kvar...

Jag tycker Amanda har sammanfattat helgens händelser så fint att jag inte tänker skriva mkt mer om det.
Jag vill bara tacka dom jag spelade med idag för en härlig match idag med många leenden!

Nu till något mkt viktigare:
NU ÄR DET BARA 3 TIMMAR KVAR TILL JAG SJÄLV FYLLER 20!

Imorn blir det tårta i eriksdalshallen under herrarnas match, så jag hoppas många i laget kommer. Blir vi få får vi som är där i och för sig mer tårta så det funkar det med :)
Dessutom förväntar jag mig minst 1000 presenter från varje lagmedlem.


/Melica, fortfarande tonåring

Kommentarer
Postat av: Peter

Grattis snart. Jag är bra på äta tårta. Kanske ska du gå själv med flaggorna innan matchen så sjunger vi andra

2010-09-26 @ 22:38:57
Postat av: Någon annan

Peter, det syns på bilden tidigare i bloggen att du är bra på att äta tårta.

2010-09-27 @ 14:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0