Vi saknar tisdagarna!

Okej nu kanske jag inte pratar för alla här. Men åtminstone för en stor del av de i genomsnitt 15 personerna som alltid kom på tisdagsfyset.

Ni som inte var med fick inte uppleva den underbara stämningen som rådde på tisdagarna. Visst det var jobbigt, och när man väl var på väg så tog det emot lite "Shit jag orkar inte" ni vet sånna där  bortförklaringar. Väl där, i stridens hetta blev det dock alltid väldigt kul. Vi hade musik, vi hade peppning och skumma tävlingar.

Det jag minns allra mest var en av de första gångerna då vi började med att använda varandra som vikter. Först på listan stod rida rygg med knäböj. Woho det här blir skoj tänkte jag, slängde upp rosen(tror jag) på ryggen och började springa. Två steg senare låg vi båda på marken. Förlåt rosen! Dock ska sägas att jag inte var den enda som föll den träningen. Jag tror aldrig Peter har haft så roligt.

Vi körde cirkelfys som är så otroligt mycket mer taggande än att själv försöka peppa sig. Varje träning avslutades med tävlingar av slag som idioten(vår favorit), plankan, 90 grader och staffetter. Beccan var oslagbar på plankan.
Det roliga är att nu, hur mycket vi än klagade förra säsongen så har jag allt hört hur folk muttrar i smyg om "det var allt bättre förr". Så för er som saknar tisdagar säger jag bara: jag med. För er som inte gör det säger jag: det gör ni visst det! Åtminstone jag kände mig stark som en häst efter de där tisdagarna.

För övrigt fick vi låna omklädningsrum 1 igår(herrarnas). Tjejer ni vet vad jag menar.

Idag blir det handboll på tv. Sverige- Montenegro i EM-kvalet. 19.10 tv4 sport så smället det. Vi hejar givetvis på staffan och hans grabbar.


Melica fysar på det nya sättet


/Amanda

Kommentarer
Postat av: martina

vi borde organiserat att se den ihop hos nån!

suck att ja kommer på sånt här lite för sent..

2010-10-28 @ 12:35:55
Postat av: rosen

Peter va ju iaf inte den enda som hade roligt! Jag dog ju av garv på golvet ^^

2010-10-28 @ 14:45:48
Postat av: Amanda

Ah det hade varit jätteroligt ju! :/ Men det kommer fler matcher..ännu en grej att lägga till planeringslistan tini ;)



Haha jag med :P

2010-10-28 @ 14:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0