Välkommen till muren

På lördagsförmiddagen spelade vi två matcher hemma i borgen eriksdal, vilket resulterade i två härliga och välförtjänta segrar. Härligt jobbat tjejer! Det måste varit som att springa in i en mur med det där försvaret och den kämparglädjen. Kul var också att det blev många mål framåt.

Resultaten skrev till 30-17 i division 3 matchen mot Vassunda och 28-15 i division 4 matchen mot HF HUFF.

Notera målskillnaden på 13 bollar för båda lagen. Slump? Tur? 13 som för övrigt är en väldigt fint nummer(nej det är inte så att jag har 13 på ryggen)

Kampen om resan till Hawaii fortsätter. Ännu vet jag inte om vi har några riktigt heta kandidater. Blev det några snygga målgester på planen? Jag hörde Ågren och Lollo prata om att de skulle hjula men det fick vi tyvärr inte se någonting av. Kanske nästa helg?

Helgens ramsa stod helt klart Thomas för efter att Martina klagade på att vår lilla men trogna hejaklack inte höll ramsnivån uppe. Som svar fick hon en alldeles egen hejaramsa som säkerligen gav henne en rejäl kick. Efter det blev det fart på läktaren.

Tack ni som var där och kollade!

Om jag inte såg fel var paparazzin i farten igen. Kan det komma några bildern från helgen tro?
Vi räknar med det!

Imorgon blir det herrmatch(för som vanligt ligger matchen på vår träningstid, nej jag är inte bitter) och vi hoppas att killarna gör som vi och vinner!!

/Amanda




Kommentarer
Postat av: Lekledare

13 var förr på den kristna tiden ett tur nummer

2010-10-17 @ 23:16:51
Postat av: Kakmonstret

13 rules.

Ballerinan saknades dock.

2010-10-18 @ 00:12:44
Postat av: Madde

Bitter, klart jag är bitter jag vill träna inte bara sitta och slöa, alla som vill kom och träna med mig och brober innan matchen kl 18

2010-10-18 @ 14:59:07
Postat av: Amanda

hahah jo precis

2010-10-18 @ 18:03:58
Postat av: bajen fan

Nu tycker ja de e ganska dålig uppdatering på bloggen, tur att det var ett nytt inlägg nu i alla fall!

2010-10-18 @ 20:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0