Underbara skottminer

För er som har missat det har Henrik Bergqvist lagt upp bilder från matchen mot Huff i lördags. Enjoy här. Vi är verkligen supersnygga när vi skjuter och gör genombrott. Jag tycker nästan vi säger att den som gör snyggaste skottminen får följa med den som vinner målgest tävlingen till hawaii. Låter väl bra?


Bjuder på min här...




Kötta Rosen!



Tack Henrik för de grymma bilderna!

Må fulaste min vinna!


ps. tror att det inom kort kommer bilder från Vassunda matchen som togs av vår hemliga paparazzi.
/Amanda

Kommentarer
Postat av: Louise

Blir så glad och taggad för nästa match när jag ser vågen bilderna! (de sista)

Nu ska vi vinna varenda match tjejer så vi alltid ser så där glada ut!!! :D

2010-10-19 @ 11:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0