detta går ja inte med på..

Amanda, vadå 1-1 i fotbollen på träningen??
Vi i svarta (byket) laget vann ju.. Ingen tvekan på den saken!




                                             /Martina


P.S Vi efterlyser en spelare. Denna tjej har nr 26 och heter Julia (aka fisaren/pruttaren.)
Om nån träffar henne, ring Pelle så att han kan skälla ut henne..
Elller Peter, beroende på att om man har lust att samtala om Jesus en stund..


          

           

          

         

Sist jag hörde av henne var på Söderstadion under Hammarby-Kalmar i onsdags.
Ni vet.. semifinalen i svenska cupen som Hammarby vann.. ni vet, dom som nu är i final i svenska cupen..! det där laget som spelar i superettan ni vet, men som slagit ut flera allsvenska lag under turneringens gång.. Ja, ni förstår.. dom som helt enkelt är i final!
De är väl inte så att hon har hittat en Pilfalk-kopia bland Kalmar-spelarna/fansen o hängt med dit bort?

Kommentarer
Postat av: Fulia

ääälskar att ni väljer dem finaste bilderna på mig, verkligen mitt sanna jag! kan bara säga en sak till .. jag saknade mina små brudar när jag var borta! ni är mitt liv fniss

2010-10-31 @ 19:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0