Halvvägs


Lördag kväll, och jag har suttit vid datan några timmar nu för att skriva lite här, fixa med bilder, försökt organisera lagkväll osv.. Har tjänat en del extrapoäng nu hoppas jag!

Vi är nu halvvägs genom dessa handbollsdagar..
Fredagsträning: check!
Lördagsmatch: check!

Nu är det söndagsmatch kvar. För att sedan avsluta med måndagsmatch.

Om dagens match får ni veta mer imorgon. Då kommer även olika utnämningar från matchen, där priset va en ballerina-kaka. Samt en kort sammanfattning om den också, hoppas jag.
Fler extrapoäng till mig som åkte ut till Älta för att kolla på tjejerna idag.
Det blev en svettig och lite darrig vinst, men alltid en vinst!!
6 poäng av 6 hittils, 3 vinster av 3 matcher, HÄRLIGT TJEJER!!!!! 
Bra jobbat, även om ni skrämdes lite väl där en stund med att ligga "bara" 1-2 mål mer..

Imorn är det dags för match mot Sif, TAGGA!!!


Under tiden, bild från bk sol-matchen. En av mina favoritbilder!

                    

HEJA TYSON!!! :)


                                                               /Martina

Kommentarer
Postat av: läsare

hur blev det med skrivandet. jag tycker ni skriver som heinz ketchup. kommer inget kommer inget kommer allt

2010-10-10 @ 22:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0