halva helgen är över..

4 POÄNG!! Enkelt.. Nä kanske inte fullt så enkelt egentligen.. Om ösmo-matchen kan ja inte säga så mycke eftersom jag såg väldigt lite av den.. Under de lilla i första halvlek ja såg så kändes de inte riktigt som vanliga bajen, de gick lite trögare än. Såg nåra enstaka min av andra halvlek, o då såg de bättre ut..dom som spela får berätta mer.. Efter de var det dags för hammarby-hallsta, ett lag som låg före oss i tabellen. Det tog några min innan vi satte igång ordentligt och det blev en bra match.. Vi ledde i stor sett hela matchen men vi fick även kämpa en del för det.. Jag bloggar just nu från mob så mer detaljer kommer sen.. En rolig och trevlig grej vill man dock berätta direkt. Flera hallsta spelare och tränare tyckte de va en riktigt bra match och sa glatt efter matchen att vi spelade super.. Man hörde tom ett 'Heja hammarby' från andra sidan korridoren.. Tack Hallsta för matchen! och tjejer!! bra jobbat!! Idag är de vila för oss gamla då de är junior-sm.. Vi får hålla tummarna, och se om vi får fullpott med 8p för hela helgen. Forza Hammarby!! /Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0