1, 2, 3, HOPP

Som många som sett oss vet så har vi en speciell del av uppvärmning innan match som jag faktiskt inte sett tidigare någonannastans (jo, egentligen i min förra klubb, där vi började med den och tog den sen till Hammarby..) men ni förstår va ja menar..
Den kallas 'hästloppet' och är inget jag kommer berätta om här då.. dels för att ni får komma och kolla på oss om ni vill se den, dels för att den är för krånglig att förklara..

MEN!!!
En del som ingår i detta lopp är iaf 1 hopp.
Eftersom vi är så spänstiga och duktiga på att hoppa.. och jag är en sån bra fotograf, så tänkte jag visa hur man gör för att lyckas lika bra som oss.. Iaf några av oss..




      

       

      
(ja, Broberg har inte börjat hoppa än.. Påminner er om att hon är lite gammal och sliten, som Peller säger..)

       


      



Har ni frågor så skriv bland kommentarerna så får lämpligast spelare svara.


                                                                                /Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0