yra höns

Jajamen, ryktet stämde. Jag gick förbi hallen igår, var inte med och tränade då kroppen inte är helt okej än.. men jag lyste med min närvaro!
Jag blev faktiskt lite rörd över tjejernas reaktion, kul att se att folk blir glada över ens ankomst (verkade så iaf:p )!

Tack tjejer! Ni är underbara!

Mina yra små höns! :)

    

    
             

   

      
Ågren hade svårt att hålla sig på fötter.. 

    
        söta Melica.. med otroligt vacker tröja!
    

   

   

         
      notera Maddes dans-steg i bilden i mitten.
Så får vi se hur mycket stryk jag får av Miss 08 för att jag lägger upp den där sista bilden..

Matcher imorn tjejer, TAGGA!!


/Martina


Kommentarer
Postat av: Amanda

Om ni undrar så är det där gula bollen :)

2010-11-21 @ 09:51:49
Postat av: malin

Underbara bilder Martina ;) hehe vi får ta mer bilder idag på matcherna tkr jag :P

2010-11-21 @ 11:24:21
Postat av: jessie

Mitt lag var bäst!! Glöm inte det

2010-11-21 @ 13:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0