Vindruvor

Idag vill jag dela ut några vindruvor för härliga insatser!

Först en stor vindruva till Anna som ordnande födelsedagskalas idag :) Tack Anna!

Sen blir det en varsin vindruva till Melica och Amanda målis som stod för dagens räddningsaktion. Det var nämligen så här att ingen hade sladden till musiken med sig. Ågren var sjuk, Malins låg hemma och sen tror jag att det är en sladd som har försvunnit också(eller om det är ågrens som har försvunnit).

Hur som helst; Melica frågade runt, men ingen hade någon liten sladd gömd i väskan så hon tog saken i ena händer och bestämde sig för att springa till ringen och köpa en. Amanda målis följde med som smakråd. En sladd fick vi, silver till på köpet och musik till träningen. Grymt brudar! Tack för musiken!

Jag vill också tacka för att vi fick springa hela tio trappvarv idag och tio ryssar.

Vi hoppas att Lina lyckas få sin katt att sluta leka kurragömma(eller attackera ben). Annars vill vi gärna ha det på film.

Sen är den stora frågan om Martina lyckades ta sig hem från Italien(hon skulle nämligen landat imorse men planet var tydligen inställt pga snökaos)...fortsättning följer...

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Broberg

Men det är lugnt Amanda, jag och Ågren har precis lämnat Carro. Nu singlar vi ner mot Italien och plockar upp Martina. Ses på Onsdag (om vi inte tar en runda runt egypten för att sola lite)

2010-11-29 @ 22:06:23
Postat av: Amanda

Puh! Känns tryggt broberg. Haha äsch strunta i egypten, solbränna är överskattat :P

2010-11-29 @ 22:18:59
Postat av: Madde

Men Broberg varför var Ågren på träningen och tittade, släppte du av henne i luften eller;)

2010-11-30 @ 13:58:13
Postat av: Broberg

haha ää förlåt, det kom inte fram riktigt rätt, jag hade med mig Ågrens pojkvän!

2010-11-30 @ 14:25:26
Postat av: Ågren

du ska dö broberg, HAN ÄR MIN!

ps borde inte jag få en vindruva som pallra mig ner till träningen med snorig näsa och hosta som var grotesk? :(

2010-11-30 @ 14:48:09
Postat av: Amanda

Hahah! Jo juste, c-vitaminer är ju bra för immunförsvaret också ;)

2010-12-01 @ 07:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0