måndag

någon mer än jag som blev lite extra inspirerad över Maous inlägg?
typiskt att man då ligger hemma med smärta, hosta, antibiotika o ipren..
i skrivande stund gissar jag att mina lagkamrater står o lyssnar på Peters snack..
ingen vidare ovanlig situation, hehe!
o när som helst så är det trappan som gäller..
hur många omgångar blev de?

jag är dessutom nyfiken över vad Amanda ska komma med under träningen för överraskning..


så. måndag idag.. o veckan innehåller en hel del handboll för oss, sånt tycker vi om!
träningen ikväll borde strax vara avslutad, så måndan är över..

tisdag!! match!! Hammarby möter Jakobsberg borta. (Ja, jag är riktigt bitter,jag vill också!!)
onsdag, match för junisarna, i Nacka. resten ska träna.
torsdag, ledigt
fredag, träning.
lördag, ledigt (dvs man taggar för söndan)
söndag, matcher!!! herrarna spelar vid 16, efter det är vår tur. 18.15 spelar Hammarby, kl 19.40 spelar Bajen.

vi ses väl där?
själv har jag gjort reklam för matcherna på söndag för de flesta jag känner. jag gjorde reklam för oss på fotbollen och bandyn i helgen och dessutom finns det som evenemang på facebook, en hel del har redan tackat ja. 
jag känner mig faktiskt lite stolt.


vill påminna våra besökare att om nån av oss här skulle glömma att skriva upp någon tid, dag, evenemang eller annat, så finns allt på vår lagsida.
www.laget.se/hammarbydamhandboll


     
 
/Martina

hammarbyare, kom ihåg att ringa och rösta på Hallenius ikväll, för Årets mål.
09940214


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vi saknade dig jättemycket på träningen idag! Du missade inga linjeövningar utan vi rullade tills vi blev alldeles snurriga :D 5 vändor i trappen blev det och 7 ryssar.



TAGGA BRUDAR!

2010-11-15 @ 21:33:37
Postat av: Anonym

juste! Hemligheten kommer inte på någon träning. Martina du vet vad jag menar juu...;)

2010-11-15 @ 22:22:02
Postat av: Mauo

Vad roligt att du gillade mitt inlägg^^ Har inte fått några kommentarer dock, varken bu eller bä :( Så skriv! :)



Jo vi saknade dej på träningen idag Martina!



Jag förstår att du är grinig att du inte kan spela.. ja har sån match-abstinens efter 2 veckors uppehåll att ja klättrar på väggarna och taggar sönder!



Imorgon smäller det så bäst för jakobsberg att dom aktar sig! ^^ WOHOO!!! Supervecka!!!



Och krya på dej Martina! kramar

2010-11-15 @ 22:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0