Ung på nytt

2 nya härliga poäng igår efter en sömnig första halvlek men en desto bättre andra. På söndag blir det match igen, och ni vet alla vad ni ska göra tills dess. Ledtråd...det börjar på T.

Men idag så händer det grejer...för ikväll får tant amanda spela junismatch. Hon meddelar att hon känner sig som ung på nytt och lovar att visa sin tantighet genom att springa över småtjejerna(i motståndarlaget dådå).


Träna duktigt ni andra. Ni som har kommit på hur man klonar sig kan ju skicka er andra halva för att heja på oss.

Ni vet alla hur mycket att hinta så jag säger: om jag är på bra humör när jag kommer hem från matchen så ska ni alla få nått att fundera på tills på fre.

Sen tror jag att vi alla är väldigt intresserade av att höra hur det gick med Melles experiment. Melica tell us!


/Amanda i tredje person singularis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0