Super-Inger

Okej, för det första måste jag bara konstatera Inger Häggquist springer jättesnabbt, precis som hennes döttrar. 

Idag sprang jag tantorundan mitt livs fort och det är helt hennes förtjänst. Man kan ju liksom inte helt plötsligt börja springa långsammare för att man blir trött. Man vill faktiskt inte göra Inger besviken.
Hon springer liksom med oss var eviga gång och peppar oss alla, ser till att vi inte fuskar hur gärna man än skulle vilja göra det ibland. Nej, att börja springa långsammare var inte ett alternativ.

Att jag sedan lät som darth vader medans jag sprang är väl en annan femma...

iaf, Tack Inger för en riktigt bra runda! :)

/melica

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja, tack för peppingen! Den kommer alltid välbehövligt :D

2010-11-01 @ 21:25:18
Postat av: Broberg

Ja, heja Inger! Och tack Inger och ni andra duktiga "äldre" som finns där för oss handbollsbrudar!

2010-11-01 @ 21:35:59
Postat av: Peter

Men ja då? varken springer eller är äldre

2010-11-01 @ 23:21:02
Postat av: Broberg

Du är äldre, dock inte till sinnet.

2010-11-02 @ 07:27:03
Postat av: Inger

Alla gamla måste ha hjälpmedel för att ta sig fram... ;-) dock inte jag eller hur Melica:-)

2010-11-02 @ 13:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0