Siffror är inte allt

Någon vaken?

Som sagt, siffror säger inte allt om en match. Nacka- Hammarby blev mer en seniormatch istället för en juniormatch. Division 4 mot allsvenskan. Stundtals spelade vi riktigt bra, men de är snabba de där. Det var minst sagt inget dåligt lag vi mötte. Minsta misstag, felpass, felstuds och wiie så sitter bollen i nättaket på andra sidan planen. Jag vill ändå säga: bra kämpat tjejer! Vi fick springa och slita som djur, och inte fanns det många att byta med. Vi gjorde riktigt fina grejer och stundtals var försvaret riktigt bra. Men som sagt, berg har dalar(?) och jag tror att man skulle kunna göra en riktigt snygg graf av den där matchen. Grym spel...dipp...grymt spel...dip. En ros till Lollo som var riktigt på hugget och bjöd på fina löpningar och inspel. Vi kunde säkerligen sprungit lite mer men men, det var en kul match trots allt. Fokusera på det positiva.

Jag är lite nyfiken på vad som hände hemma i eriksdal. Någonting om en dubbelpolack? Någon får gärna ge mig en ledtråd.

Imorgon är det torsdag. Vila duktigt


/Amanda

Kommentarer
Postat av: Inger

jag säger bara en sak mera löpning, tjejer!

2010-11-19 @ 13:22:49
Postat av: Amanda

Sant

2010-11-19 @ 22:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0