Nostalgitripp

Så här på söndagskvällen kan det vara passande att känna sig lite sentimental. Jag satt precis och kollade på lite träningsbilder från förra säsongen och det slog mig att det nu är ca 1½ år sen nystarten av damlaget drog igång. Tänka sig hur mycket som har hänt på den tiden, hur många nya spelare som har kommit till och också en del som har försvunnit. En hälsning till alla er fd bajare!

Hittade bland annat den här bilden:


Ågren och Amanda visar hur kul vi har haft det.

Vi vet givetvis att det roliga fortsätter. Redan imorgon!
För nu känner i alla fall jag att det får vara nog med mysandet. Nu kör vi lite boll!

/Amanda


Kommentarer
Postat av: Fulia

var ute och åt med min mor och bror igår, så kom vi in på samtalsämnet att "vad stimulerar oss", bror satte igång åh prata om sin musik och yoga, jag börja glatt prata om min älskade handboll som får mig fan (förlåt peter) alltid på topp! blev skit (förlåt igen) taggad på att träna! så idag så jäfflar ska de bli galen musik och tagg!

2010-11-08 @ 15:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0