MARTINAAAAA <3

Ja, hon kom ner idag. Och jag hade dagen till ära hennes inter-tröja på mig! Fint skare va minsann!


För den som vill veta lite om träningen bestod den tilll en början av fotboll. Tydligen stog martina och peter och fnissa på sidan (och martina fotade också tror jag) vilket jag inte alls kan förstå. Vackrare spel får man leta efter... typ...
Under fotbollsmatchen kom jag fram till att Broberg nästa gång inte får vara med i något lag, speciellt inte i samma lag som pelle. Dom är nämligen för dåliga... typ... (på att anpassa sig till min nivå så att säga)
Sen sköt vi och sköt lite mer.


/melica


Kommentarer
Postat av: Broberg

Jag och Pelle blir väldigt gamla tillsammans, så det förstår ni väl att ni inte har någon chans mot så gammal kunskap=)

2010-11-19 @ 23:39:18
Postat av: Pelle

Jag är inte så gammal. Det bara ser ut så för att jag rör mig så långsamt.

2010-11-20 @ 02:06:39
Postat av: malin f

vi är ju handbollsspelare ju ... vi ska inte kunna spela fotboll (eller är detta en dålig ursäkt för mig) som snubblar över mina egna fötter) hihih eller är det du amanda??!!! heheh :P

2010-11-20 @ 10:49:17
Postat av: Amanda

Hahha precis malin!

2010-11-20 @ 10:58:06
Postat av: Broberg

Haha det är ju skitkul att spela handboll med dig Amanda, ungefär som att gå på aerobics med mig! Alla är vi stjärnor!

Pelle, jag tyckte du hade bra fart!

2010-11-20 @ 18:14:02
Postat av: Broberg

MEN FOTBOLL skulle det självklart stå, det fattar ni säkert. Senil som vanligt.

2010-11-20 @ 20:21:06
Postat av: Pelle

Tack för de värmande orden, Broberg.

Fortsätt på den linjen så är du gjuten i startsexan.

2010-11-20 @ 22:51:14
Postat av: Amanda

Hahah ouch annars hade det varit riktigt illa xD Jag är faktiskt jättebra på fotboll. Gjorde ju mål ;)

2010-11-21 @ 09:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0