Let´s rock

Sorry Jessi för anklagelsen ang nötterna. Det var givetvis busungen Lina som var i farten.
Den lilla blonda pratglad skåningen är nu upphittad. Härligt att se dig igen Carro!

Imorn har Maou lovat en ny spellista till träningen. Det ryktas om att den ska vara lite rockigare än den lågstadie- partyhits-musiken vi lyssnade på under måndagens träning. Vi får hoppas att folket dansar lika snyggt till den som till aqua och spice girls. Snygga moves tjejer.

Tack Madde för tävlingen uppför backen igår! Det är sant, de är snabba de där Häggquistarna.

Sen måste jag bara säga: vad snyggt det blev här! Om ni inte ser någon skillnad så tipsar jag om att studera övre delen av skärmen. Jag undrar bara vem jag ska tacka..Martina? Eller Melica? Snyggt jobbat i alla fall!


 
/Amanda

Kommentarer
Postat av: Melica

hehehe, det är bara början :D

2010-11-02 @ 22:59:52
Postat av: Amanda

Bådar gott :D

2010-11-03 @ 12:56:07
Postat av: Maurine

YES! Ikväll blir de rock-träning! :)

Har försökt få ihop en ok spellista som ja hoppas inte ska bli för svårsmält^^ Tagga!

2010-11-03 @ 16:43:07
Postat av: Amanda

Härligt! Let´s rock ;)

2010-11-03 @ 16:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0