Gilla måndagar

Känns det lite dystert så här måndag förmiddag? En hel vecka tills helgen, och över två veckor tills nästa match(till oss som inte har lov alltså)Tänk positivt idag blir det träning igen!

Annars vill jag bara säga att det var trötta tjejer som klev ur bilarna igår efter JSM. Jag roade mig hela bilresan med att studera folk när de sov(låter lite mer creepy än det var) och Felicia vann den tävlingen. Den upphittade ågren åt massa vindruvor som tydligen gjorde underverk(se gästboken) och Jessi gömde nötpåsen för alla. Kort sagt: en trevlig avslutning på en trevlig helg. 

Sen saknar vi också en liten blond pratglad skåning, förhoppningsvis får vi nöjet att se henne idag!

Btw så funderar jag på vad som hände med lagfotot? Martina: nu tycker jag vi bestämmer en dag och de som inte är där får vi klippa in. Dock kanske denna vecka inte är ett helt bra val med vad jag tror kallas höstlov... och folk som åker bort.
Ge förslag brudar

Ses om några timmar.

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0