fredagsmys- men annorlunda.

Bloggen har fått lida lite från min sida den här veckan, då jag haft mycket annat..

jag kanske kan passa på och skylla allt på Ylva, efter den rejäla smällen jag fick på träningen i måndags..
Hon stod i försvar och jag skulle då gå igenom.. Hon trodde väl inte att nån i min ålder kunde gå åt sidan också, så när jag försöker dra mot höger så kommer hennes viftande armar i full fart och hennes hand träffar mitt ansikte.. Vi vet nu iaf att hennes hand passar bra in på mitt ansikte, täcker en liten bit av näsan, kinden och käken.. 
tack igen Ylva för att jag fick gå runt groggy resten av kvällen och med en gnisslande käke i några dagar..

Nu är det också så att en viss person *host*Peter*host* påpekade att det antagligen var en hämnd för bitchslapet som Melica säger har sett mig ge..
Jag tror mer på att Ylva va trött på att se hennes pappa nämnas fler ggr än henne i bloggen, pga hans fotografering, och tog nu saken i egna (rejäla) händer.. 
Hon har trots allt påpekat detta fler ggr..
Så, varsegod Ylva!



Ikväll missar jag träningen, då Hammarby kallar från andra håll också och jag har lovat utan att veta exakt vad/när/varför..
Men jag tänker på er ikväll tjejer, hoppas ni saknar mig :P
Låt mig veta hur matcherna går ikväll och imorn (Amanda, du frå uppdraget!)
Forza!!


      /Martina

p.s på söndag är det herrmatch, vi ses där tjejer.. Jag kanske har en överraskning!
Och ja.. nästa vecka börjar vi med att ta bilder- vare sig ni vill eller inte. Ni är i min makt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0