brev fran barcelona (lycka till med att lasa)

Hola, alla sota ni!

Vill borja med att saga; Jag lever! ...eftersom ni har skrivit efter mig sa himlans mycket i bloggen. Kanns rorande att ni saknar mig sa. Varje inlagg handlar ju praktiskt taget om mig. Ni verkar rent utav lite besatta :S
Jag saknar er ocksa. Lite. Ibland. Nar jag har tid och inte ar upptagen med annat.

Kan aven tillagga att jag har forsokt lara mig gora sanna dar nar man drar sig upp i en stang i rummet jag bor. Kan gora hundra stycken nu. Jag overdriver inte. Anvander bara en arm till och med.

Hoppas ni forstar vad jag har skrivit. Jag gor det knappt :)

Ses pa lordag, da ar jag hemma igen. / MELICA OM NI HADE GLOMT BORT MIG

Kommentarer
Postat av: Amanda

Yay melica :D vi har saknat dig jättemycket juuu! Jag å martina snackade igår om att vi skulle efterlysa dig här.

2010-11-11 @ 21:01:37
Postat av: jessica

Melica... hmm... vem är det? Är det någon ny? :o haha nej då det är klart vi inte glömt dig och vi saknar dig också!!

2010-11-11 @ 21:07:54
Postat av: Rimfors

SAKNAR DIG MASSOOOOR :(

2010-11-11 @ 22:52:32
Postat av: Maurine

Bäst för Peter att han drar "skaka-hand-med-nya-tjejen"-skämtet när du e tillbaka^^

Klassiker^^

2010-11-12 @ 07:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0